اجاره هتل بوتیک آلان شیراز

(تعداد بازدید: 2602)   فارس ,  شیراز ,  شیراز  کد اقامتگاه: 707017
شروع از  1350000 تومان

هتل بوتیک آلان در شهر شیراز و در زمینی به مساحت 550 متر و زیربنای 350 مترمربع بصوت 2 طبقه بنا شده که دارای 10 اتاق اقامتی می باشد و حداکثر ظرفیت پذیرایی از 33 گردشگر را دارد.
این هتل دارای 8 اتاق در طبقه اول و 2 اتاق در طبقه همکف می باشد. همه اتاق ها بصورت تخت خواب بوده و دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. طبقه همکف دارای رستوران و کافی شاپ می باشد.
این اقامتگاه با قدمتی بیش از 250 سال و معماری خاصی که مربوط به دوره قاجار می باشد، حیاطی که دارای تالار آینه، حوض، میز و صندلی های سنتی و رستورانی که در فضای باز است خاطره سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران عزیز به یادگار می گذارد. فاصله هتل تا سوپرمارکت و نانوایی 2 دقیقه بصورت پیاده روی می باشد.
از جاذبه های تاریخی اطراف هتل می توان به مسجد نصیرالملک (260 متر)، بازار وکیل (3 کیلومتر)، موزه نارنجستان قوام (600 متر)، مسجد وکیل (3 کیلومتر)، حرم شاهچراغ (1 کیلومتر)، خانه زینت الملک (500 متر)، پارک قوری (7 کیلومتر)، آرامگاه سعدی (5 کیلومتر)، حافظیه (4 کیلومتر) و باغ ارم (6 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
1350000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو هتل بوتیک آلان شیراز

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 1 نفر
اتاق 7 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت سینگل، یخچال)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 12 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت دبل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 12 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت دبل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 18 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت دبل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. تراس اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق 10 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت 2 طبقه، یخچال)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. تراس مشترک با اتاق اکسی خانم، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 12 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت دبل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. تراس مشترک با اتاق شاهدخت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 12 متری در طبقه همکف (شامل 1 تخت دبل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 10 متری در طبقه همکف (شامل 2 تخت سینگل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 40 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 7 نفر
اتاق تودرتو 100 متری در طبقه اول (شامل 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل، یخچال، میز و صندلی)، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. تراس اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو هتل بوتیک آلان شیراز:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید